اتحادیه راگبی
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

اتحادیه راگبی از کشورهای بومی بریتانیای کبیر و ایرلند، همراه با دیگر نمایندگان اولیه این ورزش از جمله استرالیا، نیوزلند، آفریقای جنوبی و فرانسه گسترش یافت. این ورزش عمدتاً در جزایر بریتانیا، فرانسه، اقیانوسیه، آفریقای جنوبی، آرژانتین، و تا حدودی ایتالیا، اروگوئه، ایالات متحده، [4] [5] [6] کانادا و ژاپن دنبال می‌شود که رشد آن در طول این مدت اتفاق می‌افتد. گسترش امپراتوری بریتانیا و از طریق طرفداران فرانسوی (راگبی اروپا) در اروپا. کشورهایی که اتحادیه راگبی را به عنوان ورزش ملی خود پذیرفته اند عبارتند از فیجی، گرجستان، ماداگاسکار، [7] نیوزیلند، ساموآ، تونگا و ولز.

مسابقات بین المللی از سال 1871 برگزار می شود که اولین بازی بین اسکاتلند و انگلیس در Raeburn Place در ادینبورگ برگزار شد. جام جهانی راگبی که برای اولین بار در سال 1987 برگزار شد، هر چهار سال یکبار برگزار می شود. مسابقات قهرمانی شش ملت در اروپا و مسابقات قهرمانی راگبی در نیمکره جنوبی از دیگر مسابقات مهم بین المللی است که هر ساله برگزار می شود.

مسابقات ملی باشگاهی و استانی شامل لیگ برتر انگلیس، 14 برتر در فرانسه، Bunnings NPC در نیوزلند، لیگ برتر ژاپن و جام کوری در آفریقای جنوبی است. سایر مسابقات باشگاهی فراملی شامل مسابقات قهرمانی راگبی متحد تیم های باشگاهی از ایرلند، ایتالیا، اسکاتلند، آفریقای جنوبی و ولز، جام قهرمانان راگبی اروپا در اروپا، سوپر راگبی اقیانوس آرام در استرالیا، نیوزلند و جزایر اقیانوس آرام است.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: